dinsdag 31 januari 2012

Winter............................

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat is het koud vandaag. Zeker als je zoals ik het liefst op de fiets naar het werk gaat. Dan is het 's morgens wel even wennen met die oosten wind tegen. Maar daar is wat aan te doen......
Gisteren nog even snel een paar thermo leggings gekocht bij de Action, en van het weekend nog snel een muts gebreid. Het patroon komt uit mijn Phildar boek en met het heerlijke partner 6 garen brei je zo een eind weg. En nu staat er ook een col op de pen, met hetzelfde patroon en als ik dan nog over heb, staan er ook nog leuke handschoenen op het programma. Tja het houd je van de straat, het breien bedoel ik maar ook de kou!


Het patroon is echt simpel, je gebruikt de averechte en rechte tricotsteek en daardoor krijg je een leuke ribbel.


En zie hier het eindresultaat, spannende kleur toch? Past goed bij mijn grijze of zwarte jas.


En nu maar snel verder met de col!!!!
Wordt vervolgd..............................




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...