woensdag 30 januari 2013

Haakrol

Eerst wist ik niet wat het was: een haakrol! Ik vond het idee wel grappig en ben er ook aan begonnen.
Met mijn favoriete garen: phildar coton 3 (kleur: taupe) en haaknaald 3.

Ik volg de haakrol bij Wieke en zij laat stap voor stap en heel duidelijk zien hoe de steken gedaan moeten worden. Ideaal ook voor de beginnende haakster. Ik kan niet wachten tot het maandag is (hihi). Dan volgt er weer een nieuwe steek. Hieronder mijn vorderingen tot nu toe.




 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er al heel mooi uit! Nog veel haakplezier met dit leuke project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Veel plezier met het volgende deel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...