woensdag 10 april 2013

Nog een keer post.............en hartjes







 


Tja, en gisteren kwam er weer een pakje bij de post.
Nu had ik zaterdag gewonnen bij Dinaz. En ik die nooit wat wint, opeens twee keer in één week de gelukkige!

Dit was ook weer zo'n leuk pakketje, ik ben er superblij mee! Nogmaals bedankt!

En nu kan ik dan ook onthullen waar ik de hartjes, die ik gehaakt heb (zie eerder bericht) voor nodig had. Mijn ouders waren 8 april jongstleden 50 jaar getrouwd, en dat was dus feest!
Heb ik voor de gasten bedankjes gemaakt/geschreven en gehaakt! (hartjes patroon uit tijdschrift "fantastische ideetjes om te HAKEN" en de kleine hartjes van blij met draadjes.
35x 2 hartjes gehaakt, in de lievelingskleuren van moederlief en samen met label bevestigd aan een doosje met bonbons!!!

 
 
 

 
 
 
Zo is het uiteindelijk geworden, mijn étagère leende zich er uitstekend voor!

Ook haakte ik twee lovebirds en die heb ik in een kooitje gezet! (Wel zo veilig met twee katten in huis!)

 
 
 
 
Ook heb ik een leuke kaart omhaakt met een randje!
Erg leuk om te doen, en een nostalgisch effect!
 
 
 
 
Alles bij elkaar een geslaagd feest en leuke projectjes!
 
Groet, Corine

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan! :-)

    groetjes,
    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je hebt gewonnen, nog meer kansen om te winnen.... doe gezellig mee op mijn beide blogs als je het leuk vind om volger te worden.
    Ik volg jou al een tijdje en moet zeggen dat je weer goed je best hebt gedaan wat leuk die bedankt hartjes en het vogeltjes paar vind ik helemaal top
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...