vrijdag 20 maart 2015

Nog meer lente kriebels...............

Ja, het is lente, en al is het vandaag (bij ons) niet zo zonnig en vooral koud, toch heb ik lente kriebels. En dat komt omdat ik volgende week zaterdag voor het eerst met al mijn haaksels en breisels op een lente fair ga staan!


Ik vind het erg leuk en vooral spannend. Gaan de bezoekers het leuk vinden en zal ik wat verkopen? Al vind ik dat laatste niet eens belangrijk. Als er maar mensen bij mijn kraam komen, al is het maar voor een praatje, dan is het voor mij al geslaagd. Ook ga ik de mensen die belangstelling hebben proberen te enthousiasmeren, door heerlijk achter mijn kraampje te gaan haken. Nu ben ik druk met de voorbereidingen maar ik wilde dit nieuws toch met jullie delen. Zo ben ik bezig om nog wat kleine cadeautjes te maken en omdat het ook tegen Pasen loopt, kunnen de paaseieren niet ontbreken.


Onderzetters haak ik ook in allerlei kleuren, per setje van vier ga ik ze leuk inpakken!


Ik heb er nog wat te gaan, het resultaat zal ik zeker laten zien!
En als je zelf in de buurt bent, zou ik het erg leuk vinden als je de fair bezoekt!
Misschien tot de 28e?

En dit terwijl ik net met een nieuw project begonnen was. Het zat al even in mijn hoofd, en toen ik de zak met katoentjes zag die ik nog had, ben ik toch overstag gegaan! Ik doe mee aan de CAL 2015!
De wat? Crochet along 2015. bedoel ik. Vorig jaar heb ik ook meegedaan en was deze deken het resultaat:


Hieronder wat foto's van deze nieuwe uitdaging:



 Deze deken begint met een granny (het middelste grijze deel) en zo haak je iedere week weer een aantal toeren erbij. Erg leuk om te doen! Ik heb nog even te gaan, maar houd jullie op de hoogte.


Ik wens iedereen een fijn weekend!
Corine




4 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je op een fair gaat staan, weet zeker dat je haaksels in de smaak gaan vallen.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh dat is zeker spannend, helemaal als het de eerste keer is. Het gaat vast goedkomen hoor. Succes!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren voor de nieuwe deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die granny's! U kleuren gebruikt is fantastisch mevrouw Haakgaren. U haakt prachtige spullen, ik ga U blog volgen. Ik krijg meteen inspiratie als ik U projecten zie! Groetjes Marie Bartels

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...