zaterdag 4 april 2015

Pasen, naamslinger en deken ................






Zoals de titel al doet vermoeden, is het weer druk in huize Haakgaren. Na vele leuke reacties op de lente fair en ook nieuwe uitnodigingen voor andere fairs, kan ik na een hectische week in de wolken zeggen dat ik weer geland ben, haha. Dank nogmaals iedereen die met me heeft meegeleefd en ook op de fair is geweest!Het is heel leuk om op deze manier je hobby aan anderen te kunnen laten zien. En met een aantal opdrachten en een workshop in het verschiet hoor je mij niet klagen hoor!

Terug naar nu, met Pasen voor de deur en een aantal vrije dagen ga ik me zeker niet vervelen.
Eerder had ik al een naamslinger gemaakt, voor een lief baby meisje Linde, de kleuren passen goed in haar mooie retro kamertje:


Verder heb ik kussen drie afgerond en niet verkocht op de fair, met als gevolg dat ie nu bij dochter op haar bed ligt! Op naar nummer vier.(opdracht)


En dan de nieuwe deken, de CAL 2015 waar ik al eerder over sprak.
Ik wil mijn katoenvoorraad verkleinen, en daar is dit een mooi project voor.En ik ben nu bij week 12, dus loop ik nog twee weken achter, maar dat maakt niet uit. De bovenste foto laat zien hoever ik nu ben en eronder kun je de granny zien waar je mee moet beginnen.En dan iedere toer een andere kleur en wat het zo leuk houdt, ook een andere steek/patroon.





Hier ben ik nog wel even zoet mee, en toch al weer iets nieuws in huis gehaald.
Ik zag bij HOOOKED een nieuw garen voorbij komen, het Eco Barbante Milano Uni garen. In allerlei leuke frisse kleuren. Daar zag ik wel wat in, en nu ligt het te wachten............Wat zal ik er van maken, ideeën genoeg dus dat komt wel goed. Het garen  is geheel recycled en geproduceerd op een verantwoorde manier. Wordt vervolgd....

Ik wens jullie allemaal fijne Paasdagen toe, en tot snel.

Groet, Corine






4 opmerkingen:

  1. Fijne Paasdagen, jij komt ze wel door ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke weblog! Ik heb even een linkje naar jou geplaatst op mijn website. Groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful post.
    What I've seen here is very beautiful! I really like to cook, but soon started to knit! I would love to visit my blog. I like the things you do!
    Lets follow eachother on GFC. let me know if it is yes. Leave a comment about following and then I will come back immediately and follow you.

    http://vkusnosbety.blogspot.com/


    Have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...