donderdag 1 oktober 2015

uitslag give away...........


Ja, het is zover! Ik ga de winnares bekend maken van mijn Give Away.
Ik heb 18 leuke reacties gekregen, waarvoor dank. Ook al viel het aantal me een beetje tegen.
Het is toch een leuk pakketje en nu ga ik de spanning nog meer opvoeren.........
Op naamloten.nl heb ik de namen ingevuld en één druk op de knop en daar kwam de winnares naar voren:

anita
Gefeliciteerd!


Anita Oele van de blog juffrouw ooievaar van harte gefeliciteerd! Stuur je me via Facebook even je adresgegevens,dan komt het pakketje naar je toe! Alvast veel plezier ermee en bedankt voor het meedoen!


Verder wens ik iedereen alvast een heel fijn weekend en tot snel!

Corine


5 opmerkingen:

  1. Ah, wat leuk Anita, gefeliciteerd! Die weet wel raad met zo'n leuke prijs, dat boekje zou ze mooi mee kunnen nemen in de trein op weg naar haar handwerkopleiding bijvoorbeeld :-)
    Dank je wel Corine voor deze leuke kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor Anita! Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita, gefeliciteerd met dit leuke cadeau. Corine, dank je wel voor het organiseren van deze giveway. Altijd leuk om een kansje te wagen/

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vindt het jammer dat je "maar" 18 reacties kreeg. Dat begrijp ik wel hoor, maar misschien is het een tip voor een volgende give-away: wat langer de tijd geven om te reageren. Er was nu 2 weken tijd voor, dat is wat kort (vind ik).
    Ik zou graag elke dag blogs lezen, maar daar heb ik eenvoudig de tijd niet voor. Ik kom zo eens in de 3-4 weken bij jou lezen, en had de give-away dus totaal gemist.
    Natuurlijk spreek ik voor mijzelf, maar ik denk dat ik vast niet de enige ben die wel regelmatig bij je langs komt, maar niet elke 2 weken.
    Maar ik kom zeker weer terug, want ik vind je blog erg leuk!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...