maandag 6 juni 2016

Waar het HART vol van is...........

Het leek me wel een leuke titel voor vandaag! Het is een mooie maandag en de zon doet goed haar best. Daar houd ik van. Heerlijk buiten en de tuin is nu bijna op haar mooist. Echt genieten. Zelfs met een haakwerkje en een kop koffie is het geen straf om even buiten te zitten.

Mijn vierkantjes (Dance on the beach CAL) voor deze week zijn ook af, en de hartjes die ik gehaakt heb, behoren wel tot één van mijn favorieten.


We zijn nu bij week 7 en hebben al 28 vierkantjes van de 48 gehaakt. Nog enkele weken te gaan dus!
Wil je ook  meedoen met dit mooie project, kijk dan hier


 Hierboven een klein overzicht van de al gehaakte vierkantjes. Ze moeten nog geblokt worden en natuurlijk straks aan elkaar gemaakt worden.

Vanmorgen fietste ik even naar de plaatselijke Action, om een leuke woonmand te scoren. Die komt altijd wel van pas dacht ik, zowel binnen als haakmand of buiten gevuld met hout. Ook kan ik hem nog gaan omhaken, zodat er een dichte mand ontstaat. Ik weet alleen nog niet wanneer ik eraan toe kom, want ik heb nog zoveel projecten liggen zoals o.a. het plaid dat over de mand hangt:


Zo is ie ook wel leuk, toch? Nu nog een mooi plekje vinden waar hij kan staan.
Het plaid haak ik met het tweed garen( haaknaald 9) en de mooie Jasmijnsteek!


Ik ga snel verder!
Fijne week allemaal!
Corine





7 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie steek, ik zag je mand op Istagram, heb hem afgelopen zaterdag bij mijn Action niet gezien, hij is leuk. Datvplekje dat komt vast wel goed ;-)
    Je deken ziet er goed uit, al best ver. Fijne week Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie steek zeg. Die mand heb ik ook al vaak gezien, heel leuk. Je CAL blokken worden erg mooi. Het hartje is erg mooi.
    Fijne maandag nog.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig plaid! Maar je vierkantjes zien er ook leuk uit. Ik ben benieuwd wat je met de mand gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe plaid! En de Cal deken ziet er ook al veel belovend uit. Mooie kleuren trouwens. Heb zo'n mand omhaakt gezien op Fb ergens en was echt knap gedaan. Nog veel haakplezier.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat leuk allemaal! De plaid wordt prachtig! En die mand, dat belooft nog wat: allemaal goede ideeën!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blokken van de CAL zijn prachtig! En een leuk contrast, de deken in jasmijnsteek met naald 9 :-)) Hadden we maar 36 uur in één dag hè...
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, je hartje! En dat woondeken zal in de winter van pas komen. Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...